تمسخر مردم یا
خدمت؟قریب به چهار روز است، به ابتکار فرماندار و ستاد تنظیم بازار خاش، طرحی به اسم خدمت به مردم شهرستان کلید خورده که هدف آن تامین گاز مورد نیاز مردم در فصل سرد سال بوده، اما به نظر می رسد به غیر از تمسخر
مردم، عنوانی دیگر ندارد.در روزهای گذشته مصوبه ای از نشست فوری ستاد تنظیم بازار خاش به ریاست فرماندار در رسانهها و فضای مجازی به اطلاع عموم مردم خاش رسید که در ۹ نقطه شهر و محلات خاش به صورت سیار گاز توزیع می شود و در پنج نقطه دیگر نیز به صورت ثابت عرضه گاز صورت می گیرد، اما این موضوع شعاری بیش نبود و مردم خاش به تمسخر گرفته شدند.اگر مسوولان نمی دانند و یا بلا نسبت مردم خاش را نادان فرض کرده اند، در راستای اجرای طرح در مرحله اول زیرساخت های آن مانند جایگاه های توزیع، نیروهای ناظر و خودرو و سیلندرهای فراوان گاز باید فراهم گردد و اگر هم در این موضوع ناتوانی وجود دارد، بایستی از ظرفیت و امکانات موجود بهره گرفته شود، بنابراین بدون برنامهریزی و بدون حساب و کتاب نمی شود به مردم خدمات ارایه داد و یا با متخلفان و سودجویان و دلالان و گران فروشان برخورد کرد و یقیناً این شیوه مدیریت و برنامه ریزی برای حل مسئله نیست.اطلاع رسانی شفاف و دقیق حلقه مفقوده این طرح بوده، زیرا با این شیوه کار کردن و مدیریت هیچ گونه خدمتی به مردم صورت نمی گیرد.در هر طرح و برنامه ای باید اطلاع رسانی شفاف، نظارت دقیق، برخورد قاطعانه با تخلفات، تامین نیازهای مردم و رضایتمندی آنان در اولویت باشد، بنابراین تعیین مکان، ساعت و زمان و روز توزیع گاز با اهمیت ترین موضوع بوده و بچه بازی نیست که آقای فرماندار شماری از مدیران ضعیف و ناکارآمد را در کنار خود حفظ کرده و برای مردم شرافتمند خاش تصمیم می گیرد درخواست مردم خاش برای رفع اختلال در پخش شبکه های صدا و سیما...
ما را در سایت درخواست مردم خاش برای رفع اختلال در پخش شبکه های صدا و سیما دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: شنبه 18 آذر 1402 ساعت: 1:24